Назад до Началната страница

Връщане и замяна

Можете да върнете продукт в рамките на 14 дни, считано от момента на получаване на поръчката.

МОДИСТ ООД не предлага директна замяна на продукти.

 

Всеки потребител/клиент, направил поръчка на www.outletcity.bg, има право да се откаже от сключения договор с МОДИСТ ООД в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката от потребителя/клиента, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина. Артикулите следва да бъдат върнати без нарушен търговски вид, без премахнати етикети или нарушена визия, която да компрометира продукта. Върнатата стока трябва да е съхранявана внимателно, да е чиста, да е с ненарушени етикети и защитни фолиа, без нарушено качество и оригинална опаковка, както и без следи от носене (употреба). Връщането на обувки в оригинална кутия на марката, производител на обувките, винаги трябва да се осъществява така, че кутията на обувките да не бъде нарушена в следствие на облепвания с тиксо и директно залепени товарителници от страна на куриер. Кутиите на обувките са неразривна част от самите обувки и следва тяхното състояние да не бъде нарушавано. Обувки в кутия на марката следва да се връща опакована в допълнителна кутия/кашон, или стречована с фолио, което да предпази кутията на производителя на обувките.

Политиката на отказ от направена поръчка зависи от статуса на поръчката. Ако стоката е предадена на куриер от страна на МОДИСТ ООД, то не е възможно потребителят/клиентът да се откаже. В този случай потребителят/клиентът следва да изчака получаването на артикула и да го върне по упоменатия по долу ред. Ако стоката все още е в етап на обработка и не е предадена на куриер (потребителя/клиентът не е получил имейл, че пратката му е предадена на куриер), то поръчката може да бъде отказана след връзка от страна на потребителя/клиента с www.outletcity.bg чрез имейл, телефон или форма за контакт, всички от които присъстват надлежно в страницата на www.outletcity.bg.


Връщането на артикулa/артикулите е за сметка на потребителя/клиента, освен в случаите, в които МОДИСТ ООД е направил грешка при изпращането на поръчката.

Пратки с наложен платеж и необходимост от заплащане на куриерска услуга, върнати към МОДИСТ ООД от страна на потребител/клиент, няма да бъдат приемани.


Как да върнете артикул, закупен от нас?

1. Ако сте регистриран потребител/клиент на www.outletcity.bg, можете да попълните формуляра за връщане, който ще откриете във вашия Профил в секция "Връщане", след което да се свържете с нас по имейл office@outletcity.bg, телефон или формата за контакт, всички от които са упоменати на сайта, за да заявите връщането си.

2. Ако не сте регистриран потребител, трябва да изпратите заявката си за връщане на имейл: office@outletcity.bg с информация за номер на поръчка, артикул за връщане, след което ще получите ясни инструкции как да осъществите връщането.

След писмено потвърждение на заявката ви за връщане от страна на МОДИСТ ООД, трябва да изпратите артикулите с куриерска фирма по ваш избор и по удобен за вас начин. Връщания, които не са предварително заявени по имейл office@outletcity.bg от страна на клиента/потребителя, няма да бъдат приемани от наша страна.

Възстановяването на сумите по заплатените от клиентите/потребителите артикули, за които има успешно прието връщане към МОДИСТ ООД, се осъществява единствено и само посредством банкова сметка от МОДИСТ ООД към банкова сметка на клиента/потребителя, без значение от начина, по който са били заплатени артикулите при поръчка и получаване от страна на клиента/потребител.

В случай на отказ от договора (приета заявка за връщане, върнат артикул и одобрен за върнат след качествен контрол на състоянието му от страна на МОДИСТ ООД), МОДИСТ ООД възстановява на клиента заплатената от него сума по банков път към посочена предварително от потребителя/клиента банкова сметка. МОДИСТ ООД се задължава да върне заплатената сума на потребителя/клиента в рамките на 14 дни от получаването на върнатия артикул от страна на МОДИСТ ООД.

Доставчикът и Потребителят сключват отделни договори за покупко-продажба на стоките, заявени от Потребителя, независимо че са избрани с една електронна поръчка и Доставчикът организира заедно доставката на поръчаните с отделните договори за покупко-продажба стоки. Правата на Потребителя във връзка с доставените стоки се упражняват отделно за всеки договор за покупко-продажба. Упражняването на права във връзка с доставена стока не засяга и няма действие по отношение на договорите за покупко-продажба на другите стоки. В случай че Потребителят има качеството на потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, упражняването на право на отказ от договора за покупко-продажба на определена стока не засяга договорите за покупко-продажба на другите стоки, доставени на Потребителя. При упражняване на правата по договора за покупко-продажба, Потребителят е задължен да посочва точно и недвусмислено договора и стоката, по отношение, на които упражнява правата.

 
loading...